четверг, 19 апреля 2012 г.

Просування книги Amazon Kindle

Kindle є самим новим захопленням, і це може бути величезним джерелом доходу для вас, тому ви повинні скористатися цим. Тим не менш, з вашої Amazon Kindle книги закінчений лише перший етап у цьому процесі. Якщо ви хочете, щоб бути дійсно успішним, потрібно заохочувати його. Ринок Amazon має величезний потенціал, і ви не можете дозволити собі пропустити.

З іншого боку, незважаючи на те, що це нова ніша, конкуренція дуже жорстока, так що якщо ви хочете виділитися з натовпу, потрібно, щоб зробити вашу книгу привабливою і легко знайти. Звичайно, ви повинні застосувати всі звичайні просування і SEO стратегії, як будівництво зворотних посилань на сторінці і просувати його на інших сайтах, але є також деякі спеціальні заходи прийняти для того, щоб зробити ваш продукт видимим. Ось вони.

1 Виберіть хороше покриття На обкладинці вашої книги Amazon Kindle є її обличчям. На обкладинці з'являється в списках, коли ви шукаєте книгу, і на додаток до назви книги, на обкладинці, що робить користувач клацніть, щоб побачити більше про книгу або перейти до наступного назву в списку. Багато разів в помітною обкладинки отримує додаткові кліки і навіть якщо користувач не купити книгу тільки тому, що її милий покриву, ці додаткові відвідування вашої сторінки зробити його більш популярним, що, в свою чергу, приносить більше потенційних покупців в довгостроковій перспективі.
2 Виберіть Ідеальне назву Назва, разом з кришкою, в першу (і часто єдиною) частини користувачів книзі бачити, коли вони шукають книги з певної теми або в цілому. Зрозуміло, ваш заголовок повинен містити ключові слова, тому що таким чином він буде частіше з'являються у відповідних результатах пошуку. З іншого боку, не набити собі титул штучно за допомогою ключових слів, тому що це буде мати негативний вплив, - ми бачили це занадто часто, і це ключове слово начинку боляче рейтингу в іншому випадку хороших книг багато. Друге основна вимога для ідеального назви повинен бути помітним. Amazon пошуковики є люди, не боти, так що вони не піклуються про щільність ключових слів у заголовку. Те, що вони піклуються про те, помітну назву, що провокує їх, щоб натиснути на і подивитися більш докладну інформацію про книгу. Як і в обкладинках, високі прохідні клік і покупка дасть вам краще в ранзі популярності фільтр пошуку (і, можливо, навіть мають відношення фільтр), і це платить в довгостроковій перспективі.

3 Оптимізація Опис Після того, як помітні обкладинки та / або назва зробила свою справу на землі читачів на сторінці вашої книги, ви не хотіли б пропустити їх, чи не так? Ось чому ви повинні прийти з коротким, але правдиві і привабливі опису. Цей опис також має бути ключове слово багате без слів опудала.

4 Зверніть увагу на мітки та огляди На сторінці перегляду продукт Amazon є два дуже важливих речей: теги та огляди. Ви можете використовувати ключові слова для тегів, але ви також повинні прийти більш ідей. В принципі, подивитися, що читачі пошук у вашій ніші, і додати ці слова і фрази, як мітки. Що стосується відгуків, то вони просто життєво необхідні. Ви можете отримати відгуки в багатьох відносинах, але, мабуть, простіше за все віддати кілька примірників книги в обмін на схвальні відгуки. Є інтернет-маркетингу форумах, де ви можете знайти потенційних рецензентів і краще, якщо вони Amazon ветеранів позитивну оцінку на своїх, тому що це робить їх слова важать більше.

5 Як вибрати ключові слова для оптимізації Як ви вже, напевно, здогадалися, слово дуже важливо на Amazon, теж. Ви можете використовувати ключові слова, використовувані для SEO, але ви також можете скористатися Amazon пропонує варіанти. Наприклад, Amazon надає купу "запити". Переконайтеся, що ці слова є добре для вас. Продовжуйте йти на поки ви не отримаєте ключові слова, які найкраще відповідають вашій книзі. Спробуйте дотримуватися ключові слова в пропозиції "Ключові слова, пов'язані», бо це, як правило, найпопулярніші з них. Якщо ця частина була книга Amazon, а не статті, деякі інші ключові слова, ми б вибрали для оптимізації є: Kindle Лістинг оптимізації, оптимізації Kindle, Kindle себе поради публікації Оптимізація Зробіть ваш Kindle книгу безкоштовно.
6 Make Ваші книги безкоштовно - Зареєструватися в ДПК Вибрати Для того, щоб отримати ще більше безкоштовної реклами, ви можете розглянути службі ДПК Select. Ця послуга допоможе вам вийти на нові аудиторії і навіть якщо він не може привести до прямої покупки, ваша присутність в програмі дозволяє непрямим чином. Тепер ви можете бути здивовані, як це може допомогти вам заробити гроші з електронних книг Amazon Kindle. Вибір буде ДПК дозволяє перерахувати вам книгу безкоштовно протягом 5 днів 90-денного діапазону, який є відмінним способом, щоб отримати додаткові коментарі та поширювати популярність книги. Вона також дозволяє надавати книг Amazon прем'єр-членів, що є додатковим засобом для продажу книг - якщо прем'єр-члена подобається ваша книга, швидше за все, він або вона буде купити після того, як термін оренди закінчився.

7 Скористайтеся Listmania! Списки та блоги Амазонки Автор Listmania! Списки ще одне місце, щоб отримати безкоштовну рекламу. Ви можете створити список і включити вашу книгу в ньому. Ви також можете попросити своїх друзів і партнерів, щоб включити вашу книгу в свої списки. Таким чином, люди, які дивляться Listmania! можна зустріти вашу книгу і клацніть по ньому. Amazon автор блога також місце для ще експозицію. Вони прекрасно підходять як створення себе як експерта в своїй ніші, яка, в свою чергу, підвищує довіру користувачів в свій досвід. Коли користувачі вважають вас бути експертом, вони, швидше за все, щоб купити вашу книгу.

8 участь в обговоренні з потенційними покупцями Це завжди має значення, коли є живий контакт з автором. Ось чому ви могли б розглянути пробувши якийсь час у переговори з потенційними покупцями.

9 рекламувати свої книги на форумах і в соціальних медіа Нарешті, не забувайте про силу форумах і соціальних мережах. Використовуйте їх, щоб рекламувати свої книги та залучення трафіку на ваш Amazon списків. Це може бути не самий короткий шлях до продажів, але це теж допомагає.

Комментариев нет:

Отправить комментарий