среда, 18 апреля 2012 г.

SEO для Google

SEO для Google

Дана стаття є третьою в серії з чотирьох частин по оптимізації сайту для трьох основних пошукових системах. У першій частині під назвою "SEO для MSN" охоплює оптимізацію вашого сайту для топ-рейтингу в MSN, а у другій частині, під назвою "SEO для Yahoo!" покриття оптимізації сайту для ранжирування на Yahoo!. У цій статті ми розглянемо оптимізацію сайту для Google.

Я, напевно, навіть не потрібно відзначити, що Google в даний час є найбільшим зі всіх пошукових системах з ComScore Media оцінці цього гіганта становила 42,7% усіх онлайн-пошуку в березні 2006 року. Ось чому люди схильні бачити Google в якості двигуна для секретною. Хоча це спірно (пам'ятаєте, що є ще 57,3% пошуків, які не Google), безумовно, важливим двигуном секретною. Так, як це робиться?

Фактори

Для оптимізації і ранжирування в Google, як і з будь-яким з основних двигунів, конкретні напрямки повинні бути вирішені. Google є найважливішим з цих факторів є:

Зв'язки
Вік
Зміст
Яким чином результати
Зв'язки

Більше, ніж будь Yahoo або MSN зворотні є ключовими для досягнення високих позицій в Google. Більш того, Google методи розрахунку ваги зворотних посилань сильно відрізняється від будь-якої з двох інших двигунів. Був момент, зворотної придбання, в основному, гра чисел. Якщо у вас більше зв'язків, які були вище класифікації, яка була в основному так просто. Але сьогодні у Google є алгоритм його алгоритм для визначення, які посилання є більш цінними, ніж інші. Цей алгоритм має ряд чинників, безпосередньо, але є деякі, які є більш важливими, ніж інші. Ключовими факторами, що визначають вартість посилання з точки зору їх вкладу в рейтингу вашого сайту:

Вік посилання - Як доменів, посилання набирають вагу з віком. Чим більше посилань є свій сайт, тим вище його вартість. В основному це означає, що ваші зусилля посилання будівлі сьогодні не буде платити за кілька місяців. Вага, здається, вік повільно. Через місяць посилання буде проводити частковий вагу, у два місяці, щоб бути трохи більше, і так далі. Посилання контролювати більшу частину своєї ваги після 5 до 6 місяців.
Розміщення посилання - фізичне місце розташування посилання на Google є показником його вартості. Посилання похований в нижній частині сторінки практично невагомим, а вгорі (тобто, коли відвідувач, швидше за все, для його перегляду) здійснюється набагато більше. Іншим фактором є місце розташування і посилання знаходиться в залежності від вмісту навколо нього. Посилання, яка знаходиться всередині зміст має більшу вагу, ніж посилання на формат типової сторінки посилання або каталог з назвою і описом. Інтернет природи за адресою, вказаною вище, показує, що зв'язок сама по собі більш природним.
Якірний текст і форматування - текстове посилання використовували, очевидно, важлива. Якщо ви зайдете на фразу, як "SEO компанії", а потім за допомогою цих двох ключових слів в якірний текст був прикріплений до актуальності між вашим сайтом і цими ключовими словами. Будьте обережні, будівництво тисяч посилань з тими ж якірний текст буде виглядати підозріло. Міняйте якірний текст, можливо, включати в себе інші ключові слова і знайти їх зусилля винагороджені. Формат відносин теж має значення. Посилання, яка використовується напівжирний, курсив і т.д., очевидно, призначений для перегляду на відвідувача і, отже, більш високу оцінку Google.
Актуальність - актуальність сайт посилається на вас життєво важливо. Отримання посилання на місце здоров'я, якщо ви є компанією SEO не матиме великої ваги, а посилання на ресурс сайтів SEO є набагато ціннішим.
PageRank - У той час як PageRank, безсумнівно, падає, коли один розглядає його значення в побудові посилань ще раз. Посилання з PageRank 5 сторінок коштує набагато більше, ніж просто посилання з PageRank сторінки 2.
Вік

У заявці на патент в 2004 році Google розповів SEO фірм (і будь-який інший в цьому відношенні), що вік є важливим фактором. Google став реєстратором доменних імен, яка забезпечує доступ до даних Whois і, отже, ясно видно, вік домену, який зареєстрований, де вона зберігається і т.д. Чим більше широкій області його самий законний голос, Google його, і тому, швидше за все, право. Крім того, домени, зареєстровані протягом більш тривалого часу, також розглядаються як більш легітимний і, отже, прагне до більш високого рангу.

Зміст

Google є більш складним, ніж як Yahoo або MSN, коли справа доходить до змісту. Хоча фраза "зміст короля" може зловживати залишається актуальною. Чим більше ви повинні поставити людину, швидше за все, знайти те, що вони хочуть, коли вони з'явилися. Таким чином, чим більше контенту у вас є на вашому сайті більш схильні вірити, що Google є пошуковою системою знайдете те, що ти тут. Це не означає, що ви повинні кожен біт контент, який можна знайти і побудувати близько 500.000 сторінок картоплю. Зміст повинен бути відповідним і достатньою кількістю часу написання. У той час як пошуковий робот не зможе сказати, якщо ваш контент дійсно добре написана звернувся чоловік відвідувачів. Причиною стане ясно нижче.

Блог є хорошим вибором для простого додавання відповідного змісту, ви завжди можете взяти час (як правило, лише кілька хвилин у день) для додавання нових і цікава інформація у вашій галузі.

Щільність ключових слів не такий великий фактор, як Google Yahoo MSN або, але є одним з факторів, і в SEO "гри" будь-який чинник, який має вагу мають бути взяті до уваги всі, але найменш конкурентоспроможними. У той час як орієнтація на сайт фрази, як "ліжко і сніданок в нікуди" може дозволити собі слабкість деяких областях, більшість з нас не може. Як уже згадувалося в статтях на MSN і Yahoo! не було б мудро для мене, щоб визначити оптимальну щільність ключових слів тут як оптимального рівня різняться в залежності від типу сайту, тема, і коливаються з оновленнями алгоритму. Щільність ключових слів повинна бути близько повторно перевірятися щомісяця або кожен раз, коли є оновлення.

Яким чином результати

Як їх ставки веб-сайтів в результатах є одним з факторів підвищення і буде тільки набувати все більшого значення з плином часу. Якщо ваш сайт включений в конкретну фразу навіть не одним клацанням миші на ваш сайт буде видалений з класифікації. Можливо що ще гірше, якщо ви натиснете на ваш сайт, але через кілька секунд, ми бачимо, що результати пошуку повернувся, щоб знайти нове місце, а не восени. Ось чому важливо, щоб назви писати на ваш сайт є пошукові системи і людського середовища. Хочете його топ Google і натиснути на неї людини або не топ Google (кругової логіки я знаю, але дійсно, хоча).

Ви також повинні переконатися, що люди бачать вперше, коли вони приземляються на вашій сторінці або інформація, яку Ви шукаєте або, навпаки, ясно вказує, що ця інформація може бути знайдена. Це питання може здатися очевидним, тільки з точки зору юзабіліті, але кількість сайтів, що там порушують цей основоположний принцип величезний. В рамках своїх зусиль SEO ви хочете, щоб поглянути на ваш сайт з точки зору користувача, або, ще краще, побачити реальні користувачі дивляться, щоб побачити, якщо вони можуть знайти те, що ви хочете швидко. Вона налічує близько 3 секунд, щоб привернути увагу відвідувача, тому переконайтеся, що ваш відвідувач може знайти те, що ви хочете зараз. Можливо, вам доведеться найняти досвідчених дизайнерів для вашого веб-сайту, але на сьогоднішній день, вартість цього нижче вартості втратив бізнес і класифікації через поганий дизайну і класифікація розпаду, які пішли.

Висновок

Google має самий складний алгоритм з трьох основних двигунів і повинні розглядатися як такі. Трюки рідко працюють, і коли вони, як правило, працюють тільки на короткий час. Побудувати фортецю з великою кількістю якісного контенту, який легко орієнтуватися і привабливим для відвідувачів вашого людського і готові почати. Оптимізація ключових слів щільності і безпечного зв'язку якості на ваш сайт і в той час як це може зайняти деякий час, щоб подолати затримки старіння, ви досягнете успіху в Google.

Рекомендовані ресурси

Всього Optimizer Pro - щільність ключових слів і аналізу інструмент для зворотного посилання. Цей інструмент аналізує різні фактори на місці і за його межами, що дає повне уявлення про те, як вони отримують перші 10 позицій.
Google-релізи - Прочитайте останні прес-релізи від Google. Цей алгоритм не може не сказати вам напрямку рухатися. Зрозумійте це, і ви будете краще підготовлені для вирішення зміни в шляху.
Matt Cutts блог - Читати цей блог з програмного забезпечення Google Мет Катс. Очевидно, що не готова дати алгоритм (або він не був би Google інженеру, який би?), Але дає хороші поради, а іноді і йти в оновленнях. Це дозволяє коментарі у своєму блозі, і багато з них також є корисними.

Комментариев нет:

Отправить комментарий