четверг, 19 апреля 2012 г.

Як оптимізувати для Baidu


Зазвичай SEO зусилля спрямовані на досягнення високих позицій в Google і іноді Yahoo і Bing. Однак, на додаток до великої трійки, існують також інші пошукові системи, які можуть представляти інтерес для Вас. Справді, деякі з цих пошукових систем може виявитися кращим варіантом, ніж Google, Yahoo або Bing. Якщо ці пошукові системи використовують вашу цільову аудиторію, вони будуть більш ефективні і варто витратити якийсь час на оптимізацію для них.

Якщо ви ще не чули про Baidu, не хвилюйтеся. Це популярних пошукових систем, але свій вплив не є глобальним, і саме тому багато людей навіть не знають про це. Тим не менш, Baidu, звичайно, не просто ще одна пошукова витрачати свій час. Baidu є великою в Китаї, а оскільки населення Китаю становить понад мільярд, якщо у вас високий рейтинг з Baidu, це можна зробити досить різниця. Справді, якщо ви працюєте в глобальному масштабі, не кажучи вже, якщо ваші відвідувачі в основному базуються в Китаї, ви не можете дозволити собі втратити цей ринок. На китайському ринку, частка Baidu становить близько 60% і є найпопулярнішою китайської пошукової мови. Google менш популярний, ніж в Китаї Baidu, так що якщо ваш трафік йде з китайського ринку, він платить по оптимізації вашого сайту для Baidu.

Алгоритм Baidu відрізняється від алгоритму Google, Bing і Yahoo. У певному сенсі, це менш складна і нагадує свого роду алгоритми інших пошукових багатьох років багато років тому. Ось кілька порад, що ви повинні зробити, щоб отримати гідний рейтинг з Baidu:

1 Знайдіть права китайських ключові слова
Звичайно, як і інші пошукові системи, ключові слова важливі для гарного ранжирування. Вам потрібно знайти правильний китайський ключових слів для оптимізації. Це може бути проблемою, тому що китайські має багато діалектів і ті ж слова мають різні значення в різних діалектах. Проте, китайський піньінь воліють Baidu, і саме тому піньінь китайські це ваш кращий вибір. Ви повинні дотримуватися його не тільки за вашими ключовими словами, а й для вмісту в цілому.

2 Ви повинні багато змісту на китайському
Навіть якщо китайський не є офіційною мовою вашого сайту, вам потрібно мати багато сторінок на китайській мові. З Baidu, зміст короля - так само як і в інших пошукових системах. При створенні тонн змісту на китайській мові, слідувати офіційній рекомендації за змістом, що є прийнятним в Китаї, тому що існують суворі правила існують, і якщо ви не послухаєте, то це може коштувати вам не тільки ваші гарні рейтинги з Baidu.


3 метатеги вага багато
Як і в перші дні інших пошукових систем, з метатеги Baidu дуже важливі, так що не забудьте зробити ваші метатеги першокласний. Тим не менш, не зловживайте метатеги і не запихати їх за ключовими словами.

4 Отримайте піньінь китайський домен і розмістити сайт на китайському хості
Доменні імена є важливими з Baidu, а також. Крім того, що ключові слова в імені домену, вам необхідно мати доменне ім'я в китайській транскрипції. Ви можете використовувати. COM,. NET або. К.н. розширення з ним. Для кращих результатів, розмістити сайт на китайському господар, тому що це дає вам додатковий бонус з Baidu.

5 Використовуйте прості структури навігації
Прості структури навігації повинні з кожним пошукової системи Baidu, а й для них має значення навіть більше. Baidu не буде слідувати по посиланнях, які глибоко під землею в усіх видах надлишковий код або які йдуть багато глибоких рівнів в ієрархії сайту.


6 Слідкуйте за дубльований контент
Baidu є дуже строго однакові за змістом. З іншими пошуковими системами Ви також можете мати проблеми, якщо у вас є дубльований контент, але Baidu є ще менш терпимі. Використовуйте файл robots.txt, щоб сказати, що не індекс, а ви в безпеці.

7 Товар посилання на погані сусіди, а не посилання господарства
Посилання на погані сусіди і отримувати посилання з посиланням господарств не дуже хороша ідея з будь-якої пошукової але штрафи з Baidu ще більш важким, так що ви повинні розглянути це питання. Крім того, не ставте занадто багато вихідних посилань на вашому сайті, оскільки це також впливає на Baidu рейтингу в негативному ключі.

8 Плануйте заздалегідь
В Google ви можете отримати високі позиції протягом тижня (хоча це, безумовно, не є нормою, і ми не означає, що ви повинні використовувати чорні капелюхи стратегії для досягнення цієї мети), але з успіхом Baidu не приходить так швидко. У Baidu може зайняти 6 місяців або більше, щоб досягти хорошого ранжирування ви досягнете в Google ніч, і ви повинні це враховувати. Наприклад, якщо ви рекламуєте влітку пов'язаних сайт, ви повинні почати оптимізацію не пізніше листопада, щоб, коли настає сезон, ваш сайт буде досягнута рейтингу ви хочете.


9 Baidu має справу не з флеш і JavaScript
Флеш і JavaScript не обрані Google, але Baidu абсолютно ненавидить їх. Ось чому ви повинні використовувати Flash і JavaScript, тільки якщо ви надаєте заселення замість себе іншого HTML-версії вміст, включили в Flash / JavaScript. Baidu не подобається або плаваючі фрейми, тому слід уникати їх використання, а також.

10 Переконайтеся, що ваш сайт spiderable
Як і будь-який інший пошукової системи, Baidu використовує сканери, тому переконайтеся, що ваш сайт spiderable. Використання тренажера павук щоб перевірити, що є на вашому сайті, а що ні.

Як бачите, оптимізація для Baidu не сильно відрізняється від оптимізації для будь-якої іншої пошукової системи, але це, безумовно, має свої особливості. Відповідальність, будьте терплячі і рано чи пізно успіх прийде до вас. Коли ви зробили з вашою оптимізації Baidu, це не буде сюрпризом, якщо ваш сайт починає рейтинг краще з Google, а також, спеціально для конкретної країни пошуку. Якщо у вас є так багато інформації на китайській мові і китайських доменних імен, це неминуче допоможе вам досягти кращого рейтингу для китайських умови пошуку в будь-який інший пошукової системи.

Комментариев нет:

Отправить комментарий